Dordrecht

Terugblik op de feestelijke paasworkshop

Feestelijke paasworkshop

Op woensdagavond 29 maart staat een prachtig bloemstuk voor Pasen op het programma. Het is een mooi stuk waarbij we in de hoogte gaan bloemschikken in de sfeer van Pasen.

Echt een leuk stuk om te maken en deze is zeer lang houdbaar. U mag naar believen paassfeer in uw stuk toevoegen of weglaten.

Telkens opnieuw kunt u wat groen en bloemen vervangen, waardoor het lang een mooi decoratief item blijft.

We hebben deze avond ook een verloting en wat lekkers bij de koffie/drankje. Opgeven kan tot 26 maart door te mailen naar leden.groeidordt(at)gmail.com of groeidordt(at)gmail.com

U kunt de lootjes kopen voor  € 1 per stuk en 6 lootjes voor € 5 , we hebben super leuke prijzen. We hebben jammer genoeg geen pinautomaat dus kunnen we de lootjes alleen afrekenen met contant geld.

Kosten workshop: Leden € 25 en niet leden € 30

Betalen: ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv. Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Paasworkshop 2023

Graag ook uw naam vermelden en uw telefoonnummer. Mocht de workshop niet doorgaan dan kunnen we u bellen.

Uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan

Adres: de Volière, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht, aanvang 19.30 uur

Wij hopen u weer te ontmoeten bij een van deze activiteiten.

Alle activiteiten vinden doorgang bij voldoende deelnemers.

Zaal open 19.15 u